.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخورد دوخودرو پراید و سمند در بابل ۶ مصدوم داشت
سخنگوی اورژانس بابل، از مصدوم شدن 6 نفر بر اثر برخورد دو خودروی سواری پراید و سمند در جاده قدیم بابل به آمل احمد چاله‌پی بابل خبر داد.

به گزارش شمال نیوز:مهدی غلامنیا روشن اظهار کرد: شامگاه سه‌شنبه تاریخ 22 فروردین‌ماه، در ساعت 20 و 8 دقیقه گزارش مردمی با مرکز اورژانس بابل مبنی بر تصادف پراید و سمند در جاده قدیم بابل به آمل احمد چاله پی بابل گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپچ اورژانس ۱۱۵ بابل تکنسین‌های پایگاه امین‌آباد را به محل حادثه اعزام کرد.

غلامنیا روشن با بیان اینکه تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ در مدت زمان ۷ دقیقه در محل حادثه حاضر شدند، عنوان کرد: این حادثه متأسفانه ۶ مصدوم داشت که راننده پراید و راننده سمند که به ترتیب ۳۱ و ۳۷ ساله بودند و پسر بچه ۸ ساله و کودک یک و نیم ساله به ترتیب سرنشین سمند و پراید  دچار دچار شکستگی‌های اعضای بدن شدند و زن ۲۳ ساله و دختر بچه ۵ ساله که سرنشین خودرو پراید بودند دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه شکم و سر و صورت و کتف شدند.

سخنگوی اورژانس بابل، یادآور شد: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ پس از اقدامات پزشکی مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند. /ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.009 seconds.